42 72 96 09 lotte@lomovision.dk
Vælg en side

Så skal jeg da hilse og sige, at jeg kom op i fart!

Min personlige branding har båret frugt. Jeg har arbejdet med min egen branding siden ja…2010 tror jeg. Det var en skelsættende periode i mit liv, og der besluttede jeg, at NU skal jeg bruge mine værdier til noget godt, for mig selv. Der begyndte min rejse i at sætte ord på hvem jeg er, hvad jeg kan og ikke mindst, hvad jeg vil. Det blev til LoMoVision i 2012 og siden har jeg holdt ved min røde tråd. 

Min røde tråd fra dengang og til nu handler om udvikling – udvikling – udvikling. For hvis man ikke udvikler – så afvikler man. 

Udvikling kan komme i mange indpakninger. Er det mennesker, produkter, virksomheder, events, eller noget helt syvende, så er opskriften den samme – lav en plan, vælg en retning, og fremad! Igennem tiden har jeg samtidig dyrket det at netværke. Tage folk med på rejsen så at sige. Og være med dem, på deres rejse. Hvad kan jeg hjælpe dig med? er en sætning jeg har taget fra mine servicefag, og bragt ind i netværks verdenen. For hvis du spørger til folk, og hvad du kan hjælpe med, så skaber du gode relationer. Og disse relationer, skulle vise sig, at være en god ide at fastholde og hele tiden følge op på. Det, at være ledig, betyder nemlig også, at man kan fokusere sin tid på at hjælpe og dyrke netværket, og den vej, måske finde det næste job. Det vil jeg langt hellere bruge min tid på, end at sidde og skrive ansøgninger til virksomheder, jeg ikke kender, for derefter at få et afslag fra en sekretær, der ikke kender mig. Og nu sidder jeg netop og er midt i det at hjælpe en god netværks kontakt, der så den anden vej hjælper mig med at profilere mig, så jeg måske den vej igennem kan finde min næste chef. 

Jeg er nemlig kommet i praktik hos Grauballe Bryghus, hos Per Rasmussen, der næsten lige er startet der som ny direktør. Per og mig har kendt hinanden siden 2011-2012, tror jeg. Måske før, eller lidt efter. Men i mange år. Ham og jeg har dyrket netværk, og siddet i rigtig mange grupper sammen. Samtidig med, at vi har drevet forretning. Med andre ord – Per ved hvad jeg står for, hvad jeg kan, og jeg kender ham på samme måde. Vi kan hjælpe hinanden. Og det er så det vi er igang med. 

Jeg skal hjælpe ham videre og op i next-level med et par nye tiltag i bryghuset. Bl.a. beskrivelser af ideerne, mest set fra et markedsførings synspunkt, og få dem søsat. Få dem sparket ud over kanten så at sige. Og det er virkelig sjovt at se, at et bryghus vælger nye veje, for at skabe gode relationer og mere omsætning. Og det virker! Der sker virkelig meget lige nu. Jeg er med på rejsen med at få deres netværksgrupper sat i gang. Og jeg er med til at profilere deres Private Label, hvor kunderne kan få deres “egen” øl, med eget logo på. Det er så spændende det hele, og sideløbende med det, kan jeg få lov at gøre det jeg er god til – servere en god øl, snakke med folk, og sælge et produkt. For jeg er oveni også blevet Ambassadør, hvor jeg får lov til at afholde ølsmagninger, samt stå og uddele smagsprøver i supermarkeder og diverse messer som repræsentant for bryghuset. Det er virkelig sjovt. For det er GOD øl, og gode produkter vi har i bryghuset. Og en god moral og historie, der er bag om øllet. 

 

Share This